Soffie Desszertpercek

Rólam

2016. február 01. - soffiedesszertpercek

zsofim02_1.jpgZsófi vagyok és nagyon örülök, hogy ellátogattál a blogomra. :) Sosem felejtem el az első receptet,amit megtanított nekem anyukám, és azóta is a folyamatos kíváncsiság és tudásszomj hajt, hogy újabb és újabb recepteket próbálhassak ki, hogy fejleszthessem sütési tudományomat. Szóval lesve várok minden családi, baráti és munkahelyi eseményt, ahol lecsaphatok erre a megtisztelő posztra. :)

Minden befektetett energiát megér az a mosoly, amit utána láthatok az arcokon.

Hosszú időbe telt felismernem, hogy talán ezzel komolyabban kéne foglalkoznom. Időközben elvégeztem egy cukrász képzést, kisebb tanfolyamokat is és igyekszem továbbra is új dolgokat tanulni. A hihetetlen kíváncsiság és maximalizmus hajt, hogy mindig jobb és jobb legyek. Aztán 26 éves koromra el is érkezett a pillanat, hogy belevágjak ennek a blognak a megvalósításába.

Ugyan mindig van hova fejlődni, mind sütés, mind blog írás tekintetében, de remélem , Ti is végigkövettek ezen az úton. :)

A nagy vágyam talán sablonosan hatna a mai felkapott, divatos cukrászhullámban. Inkább csak annyit írnék elöljáróban, hogy még boldogabb leszek, ha az én finomságaim válnak majd fontos pillanatok ragyogó pontjává.

Addig is szeretném Veletek megosztani a kis konyhámban alkotott tortákat és süteményeket saját és hagyományos receptekkel. És persze minden mást is, ami érdekes lehet az édességek szerelmeseinek. Jó kalandozást. :)

Süss velem! :) 

Minden kép saját készítésű. A saját recepteket, kérlek, hogy forrás megjelöléssel használd, ahogy én is teszem fordított esetben. Ha kérdésed lenne, nyugodtan írj a Facebook vagy Instagram oldalon keresztül. Köszönöm. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://soffiedesszertpercek.blog.hu/api/trackback/id/tr898346574
süti beállítások módosítása